První dojem je důležitý a to v každém ohledu. Ať už při seznámení s potenciálním partnerem, novými přáteli, sousedy, zaměstnanci nebo zaměstnavateli. Jste-li v pozici toho, kdo se uchází o práci? Pak víc než zkušenosti a to, co máte v životopise, záleží na tom, jaký první dojem uděláte. Ruku na srdce, není se čemu divit, pokud na vás někdo neudělá dobrý dojem, pak se může snažit sebevíc, ale už si na něj uděláte názor. Podobně to funguje také u personalistů nebo majitelů firmy, kteří si k sobě hledají nového člověka, který by doplnil jejich tým.
První dojem je rozhodující
Kráčíte na pohovor rozšafným krokem, vejdete do dveří a hned dáváte najevo, že přišel „někdo“. K tomu vaše podání ruky, možná trochu vylepšený životopis, sprcha pochvalných ód na vlastní genialitu a jedinečnost, špatné chování a navrch špinavé boty nebo nevyžehlené oblečení? To jsou věci, které vám rozhodně nepřičtou plusové body, a nabídka práce Prostějov vám nenabídne práci, kterou chcete.
Pozor na výraz tváře
Na začátku vás prozradí výraz tváře – jste tam z nutnosti, jste otrávení, nebo naopak se tváříte, že jste přišli spasit celou firmu a bez vás se položí během tří vteřin? Při pohovoru se ušklíbáte, sledujete všechno okolo, zíváte, tváříte se znuděně.
Pomlouváte předchozí zaměstnavatele
Ať už jste se rozešli z jakéhokoliv důvodu, není nutné plivat na bývalého zaměstnavatele. Proč taky? Majitelé firem se mezi sebou znají, pokud ne, ne každý personalista si do firmy vezme člověka, který plive na druhé, protože tohle bude vnášet i do vaší firmy.
Pozor na oblečení
Čistota, uhlazenost a správné oblečení dělají divy. Pozor na zápach z úst, neupravené vlasy, špinavé boty nebo oblečení, pot či nevábné zápachy a mnoho dalšího. S tím svého potenciálního zaměstnavatele neoslníte. A nabídka práce Jihlava si vybere někoho jiného.