Dozrál čas, abyste si konečně udělali pořádek v prostorách, kde trávíte mnoho hodin denně. Co získáte? Mnoho místa, čistotu, radost z vykonané práce, a především nový prostor, ve kterém se vám bude s radostí tvořit a realizovat všechny pracovní výzvy. Hurá do toho, a půl je hotovo!
1. Pořádek, prosím
Udělat první krok je vždy nepříjemné, ale výsledek stojí za to. Než si povíme všechny praktické rady, které můžete udělat sami, nejprve si zařiďte pravidelný úklid kanceláří. Proč se v pracovním čase ještě starat o pořádek na pracovišti, když to za vás udělá profi firma.
2. Celkový dojem
Podívejte se, zda je prostor čistě vymalován, a zda je místnost přívětivá a zabydlená. Projděte si celkový dojem místnosti – odstraňte zbytečné rušivé elementy ze všech stěn.
3. Nábytek
Máte příliš mnoho agendy? V tom případě si pořiďte uzavíratelný nábytek, do kterého všechny šanony seřadíte. Místnost je mnohem vzdušnější, když v ní nejsou rušivé prvky, a pravidelný úklid kancelářských prostor jen podtrhne krásu vaší kanceláře.
4. Pracovní prostor
Pracovní stůl by nikdy neměl být skladištěm. Zkuste si vymezit místečko v uzavíratelné skříni, kde budete dávat nezpracovanou agendu. Stůl musí být vždy volný.
5. Počítač
Zatímco o úklid firem se vám starají profesionálové, na počítač jste přeci jen zůstali sami. Zde opět platí, že byste měli pravidelně uklízet. Nevyklizený počítač se zpomaluje a rychleji opotřebovává. Zálohujte důležité soubory. Vytvářejte složky a pravidelně je odstraňujte. Nikdy nemějte na ploše nepotřebné soubory.
Ulevilo se vám i vašemu pracovnímu prostoru. Díky pravidelné úklidové údržbě vaší kanceláře bude váš prostor reprezentativní, čistý a příjemný. A naše tipy vše vyladí k dokonalosti. Vítejte ve své nové, krásné kanceláři.