Každý podnikatel by měl něco vědět o reklamě. Zejména začínající podnikatelé, kteří si ještě nemohou dovolit investovat do kvalitního marketingového oddělení, by se měli o reklamě něco dozvědět, přece jen díky reklamě se dostanou do podvědomí lidí. V současné době se investuje hlavně do internetové reklamy, konkrétně do reklamy na sociálních sítích. Na sociálních sítích se vytvoří zajímavý obsah pro zákazníky, který budou moct zákazníci sdílet. Sice je internetová reklama velkým trendem a je velmi levná, mnohdy takřka zadarmo, ale není to jediná efektivní reklama, která může být ku prospěchu.
Existují daleko více typů reklam, nabízí se tedy otázka, jestli se v reklamě jako takové vyznáte. A pokud ano, určitě dokážete vyjmenovat alespoň nejvíce využívané druhy reklam, které mohou dostat vaši značku do podvědomí lidí. Případně vám nejvíce využívané druhy reklam přinášíme, ať víte, do jakých reklam se dnes vyplatí investovat.
Reklamní bannery
Vytvořit reklamní banner není nic těžkého, umístit ho na webovou stránku taktéž není nic těžkého. V současné době se využívá hlavně takzvaná výměna bannerů, kdy se zkrátka umístí banner na cizím webu s tím, že člověk vlastnící cizí web může zase na váš web umístit svůj reklamní banner. V takovém případě je to bezplatná reklama přinášející ovoce.
PR články
Reklamní texty neboli PR texty jsou velmi silnou pákou na oslovení zákazníků. Nechte zkušeného copywritera, aby vám takové texty vytvořil, a vy je vyvěste na váš web nebo na web někoho jiného, kdo se pyšní širokou škálou čtenářů.
Reklamní předměty
Nesmíme zapomenout na starou dobrou reklamu nazvanou reklamní předměty. Taktéž se jedná o velmi levnou reklamu (tedy cena se vždy odvíjí od předmětů, jaké si necháte vyrobit). Je to reklama efektivní, která tu byla, je a bude. Nejednou se stalo, že reklamní hrníčky nebo reklamní klíčenky přežily firmu, kterou propagovaly.